موج جدید حملات صهیونیستها به نوار غزه و جنوب لبنان

به گزارش شهدای ایران به نقل از العالم، همزمان با دور جدید حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ارتش این رژیم از هدف قرار دادن مرز جنوب لبنان خبر داد.
نیروی هوایی رژیم صهیونیستی، بعد از به خاک و خون کشیدن فلسطینیها در حمله به بیمارستان «المعمدانی»، بامداد چهارشنبه حملات جنایتکارانه به نوار غزه را ادامه داد.
خبرنگار العالم گزارش داد که شهر رفح در جنوب، مناطق میانی و غربی نوار غزه هدف حملات صهیونیستها قرار گرفتهاند.
از سوی دیگر، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در حال حمله توپخانهای به اهداف نظامی در مناطق مرزی جنوب لبنان با فلسطین اشغالی است.
همزمان رزمندگان مقاومت نیز موشک ضدتانک «کورنت» به سمت صهیونیستها شلیک کردند.
تنشها در مرز لبنان-فلسطین اشغالی در حالی بالا گرفته که مقاومت لبنان روز گذشته دو تانک مرکاوای اسرائیلی و یک موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده بود که به دنبال آن چند نظامی صهیونیست کشته و زخمی شدند.
پیش از این، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی دستور داده بود ۲۸ شهرک صهیونیستنشین در فاصله ۲ کیلومتری از مرز جنوب لبنان، هرچه سریعتر تخلیه شوند.